luni, 14 iunie 2010

Burn after reading


ce n-ati da sa fie asa afara?
Ma mai racoreste imaginea,si-mi aminteste de vremurile in care daca voiam sa umblu desculta prin nisip,puteam,desi mi-era frig! Azi arde...
Ard soselele,ard masini,iarba,copaci,blocuri,parca arde si cerul...
Seara abia iti permiti sa iesi afara,fara griji...Am zis mereu si sustin ca nu imi place vara.Toti spun ca e frumoasa,ca mergi la mare.Pt mine nu! Daca vreau sa inot in mare,o fac de putine ori intr-o vara,pentru ca..oradea-constanta-muuult de mers! Asa ca daca ar fi vara doar 5 zile pe an nu as avea nicio problema.Singurul lucru ce ma mai alina vara sunt serile cu prietenii pe terase,si gustul berii reci dupa o zi torida! In rest...traiasca zapada!
Ori ne mutam toti la mare,ori ninge si totul revine la normalul meu,in lumea mea.
Don`t eat yellow snow:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu