miercuri, 21 septembrie 2011

september thoughts

Back.
Muuult mai linistita.
Mult mai diplomata.Hai mai,eram diplomata si inainte.
Taci.
Mult mai impacata cu mine.Eu si robotelul din capul meu comunicam mai mult.Am facut un efort major,pana mi-a devenit un obicei.Nu a fost usor.
Inca ma blochez cand vine vorba de comunicare.Nu ca inainte,ce-i drept,mult mai rar. Im still working on that...
Si ma blochez doar cand vine vorba de mine. Sunt un guru cand e vorba de altii :))
Si cum analizez eu asa,mai mult decat sa ma implic...realizez ca nu suntem deloc diferiti unii de altii. As fi ipocrita sa judec acum pe cineva,cand abia am ajuns in etapa in care ma critic pe mine.Si ma critic dur,nu gluma. Doar asa ,poate,poate se schimba ceva.Si mereu se poate schimba ceva.In mai bine,bineinteles.
In viata mea acum e soare si praf.
Praful il las acolo,sa vad cat timp pot merge fara sa ma uit inapoi.Si e un strat suficient de gros de praf,deja.
Cat despre soare,e format din mai multe raze.Pe care le vreau prin preajma,sa nu am optiuni limitate.Eh,tocmai de aia nu judec eu pe altii.Lasa fie...
Cautam sa gasesc nod in papura mereu.Si il gaseam.Era real.Aveam dreptate.
Solutia e sa incetez sa mai caut nod in papura?De ce? daca el exista,sa inchid ochii
?
Se pare ca da!
Asta e solutia mea temporara.
Mi s-au cizelat standardele,sunt mai elegante.Mai moderne.Nu joase baaai!! Moderne!
sex and the city type.
In rest sunt bine,toate incep sa se aseze la locul lor...(de o gramada de timp zic tot asta,shhhh)
Oricum,diplomatia nu ma lasa sa spun altceva. :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu