luni, 8 martie 2010

La Multi Ani!


Asta e pentru toate femeile! Sa fiti iubite,fetelor.Meritati!!!

Iar pentru barbatii care comenteaza...ia umblati voi 1 km pe jos pe tocuri de 10 cm,sa va vad atunci!

Bun! am lamurit si asta.Azi a fost o zi mai speciala,nu pentru ca ar fi 8 Martie,ci pentru ca m-am simtit eu speciala.Norocoasa.Am avut oarecum un soc zilele trecute,in urma caruia m-am trezit la realitate.Si-am ajuns la concluzia ca trebuie sa imi vad serios de treburile mele,fara sa ma mai uit inapoi,si asta am sa si fac,am si inceput deja.Aceasta concluzie a aparut in urma discutiei cu un prieten.Cugetari lungi.Oricum,era vremea sa se schimbe ceva.Si e un sentiment placut,de ceva nou.Imi ofera o oarecare stabilitate,o oarecare siguranta,o oarecare ambitie,convingere ca asa e bine!

E un sentiment placut.I feel fresh and mighty! Poate e si mai propice acum,cu inceperea unui anotimp.Inspira mai mult a schimbare.Se poate si mai bine.Mereu se poate.Daca altii pot,eu de ce n-as putea?

Voi nu prea aveti cum intelege ce tot bat eu campii aici,important e sa ma aprobati,sau sa ma sustineti, sa ma simt eu si mai bine decat ma simt deja.A trecut si ziua mea,gata,s-a terminat calvarul.A fost o zi in care m-am straduit sa stau izolata,nu prea mi-a iesit,dar a fost...acceptabil.


p.s.-mami,happy mother`s day,luv ya!


V-am pupat,dragii mei,enjoy life, i sure will!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu