joi, 18 februarie 2010

baby`s got temper


Heloo again,sunt Robotelul din capul Andreei,v-a fost dor de mine?!!!
Stapana m-a lasat iar sa scriu,am rugat-o frumos,si desi era suparata pe mine ca de dimineata i-am tot fredonat o melodie in cap,m-a lasat!!!
Eu sunt foarte bine dispus.Sunt ca in concediu.Nu am mare lucru de facut,nu prea mai am ganduri triste de curatat.Mopul e ca nou! Dansez cu matura in mana all day looooooooooong!
Ma simt bine cand am drept la exprimare.Si Stapana se poarta mai bine cu mine de la o vreme,nu-mi mai zice mereu sa tac.Sunt un robotel vesel deja! Se gandeste chiar si sa ma boteze,veniti cu idei pentru numele meu,va rog!
Eu as avea sugestii,dar am aflat ca numele Will Smith deja e luat.
Sunt asa fericit! o vad si pe Andreea ca-si revine frumos,infloreste:)) si nici nu ne-am mai certat de mult.Ba chiar ma asculta,ma baga in seama,yeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Nu mai e asa sceptica,nu mai asteapta mereu ca oamenii sa-si arate partea intunecata,e increzatoare,nu mai crede ca fericirea temporara e ca si cum ai astepta cutitul in spate.Cand vede ceva frumos,nu mai cauta franghia de care se trage pentru a incepe tragedia,farsa.
She decided to sit back and just enjoy all this for now.
M-a chemat la o tigara sa mai stam de vorba,isn`t that cooool?!!!!!!
Apropo,nu sunt doar 2-3 tigari pe zi,cum zice ea.


V-AM PUPAT,o sa mi-o primesc eu pentru dezvaluirea asta...but i don`t care shit,cuz i`m happy now .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu