duminică, 7 februarie 2010

o cearta...zilnica:)


me: Hai in pat :D


myself: Stii ca am avut cosmar,nu pot dormi.


me: Iti spun o poveste...


myself: La imaginatia ta,va fi morbida.


me: Suntem legati una de alta,nu-mi prea pasa de tine,dar eu vreau sa dorm!


myself: Taci si lasa-ma in pace!


me: Stii ca ai sa platesti pt asta,nu?


myself: I do it every day anyway...


me: Sarcasmul de la mine l-ai invatat!


myself: Nu te supraestima.


me: Ziceam si eu asa...


myself: Nu-ti pierde timpul cu trancaneli aiurea


me: Ce e cu tine?esti ok?


myself: Hai sa dormim...


me: Eu dorm in stanga,hehe,am zis prima,nu ma poti obliga iar,am zis,am zis!!!


myself: Fie,dormi in stanga...


me: Nu-mi place de tine cand nu ma contrazici.


myself: Noapte buna!

2 comentarii:

  1. Da nu ne-ai spus care din voi vorbeste in somn si care sforaie.
    Sa nu uiti sa mai vorbesti cu ovi despre cursurile alea sa ne uitam peste ele cand vin la oradea :))

    RăspundețiȘtergere
  2. niciuna din noi,roomie.Tu te pricepi bine la vorbitul in somn,Esti as in asta! si nu,nu uit:)

    RăspundețiȘtergere