sâmbătă, 6 februarie 2010

meaningless

Buna ziua,si bine v-am gasit,dragii mei...cineva spera ca am ramas fara idei?
Happy thoughts for today.Desi am fost trezita foarte brutal de un telefon din partea fratiorului,in care-mi spunea in cel mai iubitor mod: Get a fucking job,ridica-te ca ai treaba,hai sus, tre sa mergi la banca,apoi la facultate,sa te intalnesti cu nu stiu cine...alta data ii dadeam o replica dureroasa si adormeam la loc,dar ... ciudat,am fost calma.Ascultatoare.Supusa,m-am trezit,somnoroasa, m-am spalat pe ochi,nici cafea nu am apucat sa beau,m-am imbracat cascand si am zburat pana la banca,apoi am rezolvat ceva chestii,si am ajuns acasa,si abia acum imi beau cafeaua! dar aaaah,ce bine e!!!De obicei trezitul pt mine e o problema.Trezitul de dimineata,adica pentru mine fiind pana la ora 13...e dimineata! shhhhhh!! si am un intreg arsenal pregatit pentru ca ziua sa decurga bine,incepand cu trezitul.Trebuie sa fiu trezita calm,tandru,rabdator.Asa se afiseaza zambetul pe fata mea toata ziua.Altfel,sunt tacuta,nu morocanoasa,dar sunt foarte irascibila,enervanta.Si folosesc cestile de cafea in functie de starea mea.Pt binedispusa,o iau pe cea rosie cu Nescafe! Ba mai mult,o si spal daca e in chiuveta! si asta spune multe despre binedispunerea mea:)Asa a inceput ziua mea.Sunt nehotarata ,sa-mi iau sau nu pachetul de tigari?Un pachet imi ajunge acum 4 zile...e progres...banuiesc ca merit sa-mi iau,nu?smoking makes me feel so happy...Si am dormit foarte putin,la ora 6 AM am adormit,si m-am trezit la ora 10:00! si nu mi-e somn,mereu imi piere somnu odata ce ies din casa...E februarie deja...Nu radeti,sunt foarte nedumerita de la o vreme...ma rog,tot timpul am fost! Vreau sa treaca februarie si martie!Sunt luni insuportabile,cu multe evenimente...abia astept 1 aprilie!Nu se poate sa casc asa des,casc in timp ce casc:)) gata,va las,i want a double coffee to go and a smoke! peace

smoke!

drink!

votati coruptia!

ma comport exemplar dupa standardele mele(prea mult parazitii...)v-am pupat!

Un comentariu: