miercuri, 3 februarie 2010

marley


One good thing about music is that when it hits,you feel no pain...so hit me with music,brutalize me with music...bob marley(app,sa nu va uitati la filmul Marley!!!!)

Bai,poate sunt eu rea.Poate critic prea mult.Inclusiv pe mine ma critic.Dar nu fara motive.Sunt eu rea,clar.Azi am bagat de vina la orice.Nu am des zile dinastea.Dar am! Si cand am,cer sa fiu suportata.Imi trece repede ,oricum.Si nu ma prea manifest.Doar inauntrul meu,e noapte de smoala.Dar nu prea iese nimic afara,masca mea e profesionista,nu amatoare.Si ascunde bine tot.

Nu-mi place,afara e urat,soarele a refuzat categoric sa iasa.Si-a pus mainile in piept,si hotarat,a dat din cap negativ,el nu iese azi! Bine face.Se mai odihneste,ca e februarie totusi,si trebuie sa fie odihnit pe cand se face primavara.Isi cauta inspiratie.Building a stairway to heaven,a?:)

Pfff ce sa va mai zic..aspecte ce mai mai deranjeaza...heheeee:)) multe,si azi nu e ziua sa incep sa enumar chestiile ce nu-mi plac din lumea asta,pentru ca azi sunt irascibila.E ziua din an,cand sunt asa.Si ziua asta ar trebui stearsa din caledar.La fel si Valentine`s day,don`t get me started `bout that!!! La fel si ziua mea,ar trebui stearsa....si inca o zi ,dar nu va spun care! ;;)

Urasc cand aud ca vine Valentine`s day,toti indragostiti,cu inimioare in jurul lor,cu ochi de indragostiti,cu sunete de pupici in tramvai,si tot ce tine de...iubire.

Eu ma refac,i don`t need this shit!Dumb ass bitch...

De ce sa fii dragut cu iubitul/iubita de Sf Valentin? tocmai,atunci ar trebui sa te comporti normal cu ea,ca de obicei,iar pt cei din jur,necunoscutii,chestia asta sa para ceva deosebit! Ori o iubesti zilnic,ori deloc.Nici macar de 14 febr. Si sa fim seriosi,e mai scump cand vine cu un cadou doar asa,fara o ocazie speciala,doar pentru a iti arata cat te iubeste,si ...si pe naiba,nu mai vorbesc despre asta!

Concluzia e ca azi ma iau de toti,si ar fi recomandat sa cada si netu`,sa nu fac daune!

Imi place bob marley:)!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu