vineri, 19 februarie 2010

bubble trouble



Sa nu ma condamne lumea ca as fi nehotarata...app e 5 dimineata si eu nu am deloc somn.DELOC! revenind...sa nu mi se reproseze ca as fi nehotarata,inainte,intr-adevar as fi optat pentru prima varianta.Dar a trecut timpul.S-au mai schimbat treburi.Ulterior ,situatia nu e cum era.Dupa multe cugetari.Dar,poate e mai bine asa.Stiu sigur un lucru,si continui in functie de acel lucru.Confirmat deja.Chiar e bun timpul.

Are alta dimensiune balonul meu de sapun.Creste!
Pana acum se micsora.Sau cresteam eu,sau batea vantul.Una din astea.Dar acum chiar creste,si ma bucura cresterea lui.Inspira optimism.Si e evident unde duce cand creste un balon de sapun.La o spargere dureroasa si pierderi mari de sapun,nu?Dar nu conteaza,inca plutesc in el,si e placut.

Acum, cand in inima mea nu exista iubire decat pentru cei apropiati, decat pentru ce ma inconjoara, decat pentru mine.. am o alta viziune, sau perceptie, asupra dragostei.. Acum privind de unde ma aflu o vad ca pe un vartej cu tente de tornadă.. Pare misterioasa, frumoasa, periculoasa... Cred ca tocmai ca pare primejdioasa te atrage si mai mult... Poate ca acum, sunt nepasatoare, am mainile indesate bine în pantalonii costumului gri liceesc şi privesc nepasatoate. E la distanta de mine.. Imi permit sa sutez o piatra spre vartej,imi zic.. Si asta fac.. Balansul piciorului drept il asigur chiar fara ajutorul mainilor.. si sutez. Puternic. Rad. Ce sa mi se intample? Nimic. E doar un joc.. Si caut din ochi alta piatra care s-o sutez spre tornada.. Parca parca s-o sfidez.. Care pe care.. Una dintre noi cu siguranta e mai puternica si va supravietui.





Deci,sa nu fiu nehotarata,varianta a doua,checked!

Un comentariu: