sâmbătă, 23 ianuarie 2010

blackjack


M-am trezit.De-o vreme.Si asa,treaza,beam cafeaua si savuram o tigara,singura pe ziua de azi...ma gandeam ca mai am putin si fac 21 ani.Ma ingrozea gandul.Dar azi...azi!!!! Azi eram gen: aaaaaah,let`s get this over with.Asteptam sa fac 21 sa stiu ca scap si de asta.Nu in sensul de nerabdatoare sau vesela.NU! ci doar sa stiu ca nu mai stau cu ideea aia,ca inca am 20,si ce bine e la 20 ani.Sa ajung odata la varsta pentru care nu mai exista niciun cantec.Era vama veche-18 ani.Voltaj-20.acum poate va fi ceva melodie populara-tineretea mi s-a dus cu anii.Cam astea urmeaza.
Daca anul trecut de ziua mea cautam sa vad daca am riduri,ma intreb anul asta ce fac?Caut dupa fire albe? Sa nu aud consolari de genu: "EEEE,lasa mai,cat timp ai sufletul tanar!!!"
Cum sa stea sufletul tanar,cum sa suporte copilul din mine ridurile?pielea zbarcita?ce copil mai poate sta copil dupa ce vede asa ceva pe el?Aia e maturizare instanta! Subit se maturizeaza! Tocmai de aceea,am sa devin mai grijulie cu pielea mea.(ma simt ca madonna-botox).Dar nu.Am sa mananc mai sanatos,am sa fumez mai putin,am sa fac mai mult sport,si am sa renunt la carbogazoase.(a se observa ca nu am precizat alcool) . Sunt vesela azi.Binedispusa.Am chiar chef de farse si glume.Ciudat.In fine,i have to get a job!!! Ala e gandul primordial ! Suprem!:)
I want an ordinary life!
Picura afara.Si e frig.I hate days like this,when it rains,it rains,it rains.(mika).Ma simt ca in jungla,cu atata umezeala. O zi intreaga.Nu ma intelegeti gresit,ador ploaia,furtuna,vara,chiar si iarna,dar sa nu tina ALL FUCKING DAY LONG!
Merg sa gatesc ceva.Acum,cat am chef,trebuie sa profit ca sunt putine momentele cand am chef de gatit!
have a great rest of the day,va pup!!>:D< :*:*:*

Un comentariu:

  1. Nu iti prieste singuratatea vad.
    auzi la ea....tineretea m-i s-a dus cu anii.
    esti bolunda
    las ca iti dau eu tie

    RăspundețiȘtergere