vineri, 22 ianuarie 2010

soulmate?!!


There`s no such thing as a soulmate. Vreau sa cred asta,ca sa nu ajung la concluzia ca poate l-am ratat pe-al meu. Poate l-am lasat sa plece. Poate se intoarce. Poate nu era el. Asa ca nu exista.Si daca totusi exista...se spune ca ar putea fi oriunde in lumea asta. Bahamas?! What are the odds for me to ever find it?
Poate de aceea,cei care spun ca si-au gasit sufletul pereche poate doar s-au multumit cu ce-ai prins ei mai bun. Si au renuntat sa mai caute. Tragic . Poate acum sufletul lor pereche e trist ca nu-i gaseste. Si el la randul lui se multumeste cu altceva,apropiat de ce crede ca ar fi sufletul lui pereche,si asa se pierde sirul .Poate a existat suflet pereche, pana s-a pierdut sirul.Nici nu putem spune cu certitudine ca a existat vreodata,nu e ceva ce gasim in ADN-ul cuiva,nici nu e scris in stele ca ne e destinal sa-l gasim. O prietena (se stie ea,ca va citi si ea ce-am scris si va zambi) mi-a zis ca sufletul pereche poate fi de acelasi sex cu noi! This fucks up all my plans:))
Se mai spune ca vei da de sufletul pereche orice ar fi,in viata asta. DA? si daca eu ma inchid intr-o camera,toata viata si ma izolez,ce se intampla?! sfidez destinul?! ma va urmari karma?! nu asta a facut si pana acum? Pierd ceva?
I need to find myself before i find my soul mate.(that doesn`t exist,shhhhh).
In loc sa-mi fac din a-mi gasi sufletul pereche o preocupare...ma gandesc ca cel mai bine ar fi ca sa-mi imbunatatesc viata,idealurile,planurile,caracterul,personalitatea,and who knows,maybe one day ...daca tot am avea aceleasi interese si teluri ,nu? poate ne intersectam fara sa stim . Si ignoram. Eu una cred ca nu as observa,mereu ratez momentele cheie.

Acestea fiind spuse,my friends,have a lovely evening,full of light,tabacco,hot chocolate,love and soulmates! fumati iarba moderat,folositi prezervativul,nu puneti electrocasnice langa cada unde ard lumanari,si zambeste spuma.

2 comentarii:

  1. faza cu destinul e relativa
    orice am face face nu putem sa il schimbam.
    daca stai inchisa intr-o camera toata viata inseamna ca destinul tau era sa stai intr-o camera toata viata.
    nu stiu daca intelegi ce spun, dar eu cred ca destinul nu exista....a fost creat doar ca un mod de a justifica viata si alegerile din viata....ce sa-i faci....asta a fost destinul :P

    RăspundețiȘtergere
  2. da, am citit si am zambit:P, eu chiar cred ca sufletul pereche iti poate fi tatal, mama, sora, fratele, fiul, fiica, o prietena, un prieten, si daca CHIAR esti norocoasa, iubitul.
    but that's just me:D

    RăspundețiȘtergere