sâmbătă, 23 ianuarie 2010

reincarnare


Cineva mi-a spus: conforma orei tale de nastere,zile,luni,an...aceasta viata s-ar putea sa fie ultima viata a ta.Este posibil sa fi ajuns la final de ciclu evolutiv,iar aceasta viata sa fie ultima mea incarnare aici pe pamant.In viata asta socotelile imi vor fi gresite,planurile nu se vor putea indeplini asa cum vreau iar ceilalti imi vor respinge ideile.In viata trecuta e posibil ca eu sa imi fi tratat partenerul din interes.In viata asta m-am nascut emotiva pentru ca trebuie sa lucrez in planul asta,in viata trecuta aveam tendinta sa critic pe oameni ! Iar acum va trebui sa dau dovada de toleranta,voi fi testata ,supusa la teste si incercari cu oamenii,trebuie sa trec sa achit karma asta.
Concluzia? profitati de prezenta mea fratilor,pentru ca sunt in lichidare de stoc!
Acu vorbind serios...eu chiar cred in chestiile astea.Cu reincarnarea.Reincarcarea este revenirea spiritului din lumea astrala in cea fizica intr-un nou ambalaj:) (nou corp omenesc)
Uite o idee ce-mi place: divergentele dintre oameni au la baza reincarnarea.Unii dintre noi intelegem mai bine si mai repede unele idei ,pentru ca am mai avut aceste informatii si din alte vieti anterioare.De aceea nu trebui sa ne batem capul cu cei care ne contrazic din principiu ,caci ei au un spirit mai putin evoluat si nu-i putem convinge.
Descoperirea manuscriselor de la Marea Moarta au aratat ca si comunitatea religioasa a Esenienilor demonstreaza clar ca acestia credeau in numeroase reincarnari pe care oamenii le traiesc in viata pamanteasca.Si primii crestini credeau in reincarnare.Origene ,ce-a trait prin anii 230 in e.n. considerat ca parinte al bisericii crestina,scrie ca sufletul este imaterial si invizibil,si ca el trece dupa moarte intr-un alt corp.Chiar si scriitori ca Goethe,Schiller,Hugo,Balzac,Rostand,Lamartine ,au crezut in necesitatea mai multor vieti terestre pentru a ajunge la maturitatea spirituala.Ok,deci,dupa ce ne-am plictisit cu postarea asta,sa tragem concluzia ca oamenii se reincarneaza,cei prosti sunt asa pentru ca sunt la primele lor vieti,sa ii luam mai usor,sa nu ii criticam,iar cei destepti,suflete batrane,cum sunt eu...sa fie ascultate! Deci fratilor,de-acum,ma ascultati:))
De aceea aveam inclinatii spre religii asiatice,citisem undeva ca problema reincarnarii este sustinuta de budism,brahmanism,jainism...
In fine,si sa terminam,cu riscul de a mai reveni asupra acestui subiect...ganditi-va bine ce scop aveti fiecare pe lumea asta,love yah all,peace,love and sleep!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu