duminică, 24 ianuarie 2010

flies


S-a intunecat.Urat afara.Urat de tot.Frig.Nici macar nu ninge.Mohorat.Trist.

Urasc apusul soarelui.Ca si cum ar vine timpul ca toate cele rele sa apara.Umbrele.Ca de exemplu,de cand s-a intunecat,o musca...imensa e in camera.Am aprins becul.M-am chinuit jumatate de ora sa o prind.Bazaie mereu.Nu am reusit.S-a ascuns.O perioada.Apoi,a inceput sa ma sfideze.Se aseza pe monitor.Pe mana.Bazaia in fata mea.Cu tupeu.Nu voiam sa lovesc monitorul.Chiar nu voiam.Nici nu pot sa o strivesc.N-as zice ca mi-e mila,mai mult scarba.Nu suport sa omor tantarii,cu mana mai ales.Prefer sa stiu ca nu am avut vreo influenta asupra vietii lui.Prea mare.Sa moara din cauze naturale,cum ar fi sa-l omoare colega de camera!:)
Si acum musca e la bec.Si astfel face umbre in toata camera.Enervant.Se mai ciocneste de geam.Prostuta.I hope she/it has a stomach flu and die! Of natural causes,ofcourse.
Eu daca as fi musca,nu as fi asa enervanta.As fi o musca classy! Cu stil! Eleganta.M-as legana usor,nu haotic,ca pe un mountaign rousee...O musca toleranta,as intelege repede daca incep sa enervez.As fi jucausa.Dar intr-un mod dragalas.Adorabil.Dupa ce m-ar cunoaste pe mine,oamenii ar vrea sa-si cumpere muste ca animale de companie! Asa amabila si distractiva as fi.
Mi-as vopsi cu lac aripile in fiecare zi.Alte culori in fiecare zi...M-as asorta,daca azi am aripile roz,as petrece cat mai mult timp langa perdeaua roz.Am auzit undeva ca mustele isi pot da inapoi ceasul biologic,prelungindu-si durata vietii.Ce vorbiti,mai,as fi musca number one.Oamenii m-ar clona! As fi senzatie.Si nu,nu as sta la fundul vacilor,"i would so not do that,that is so uncool"!(a se citi cu accent de pitipoanca)!
Plus,as fi o musca desteapta.Nici cel mai bun sistem de prindere a mustelor nu mi-ar face fata.Besides,who would wanna kill such an adorable fly?Si as avea pretentia sa fiu inmormantata cum se cuvine.In miere!:))

Un comentariu: