vineri, 22 ianuarie 2010

who knew

if someone said 3 years from now
you`d be long gone
i`d stand up and punched them out,
cuz they`re all wrong
they knew better,
but still you said forever
and ever...who knew..........
Nu pot sa dorm!
Am incercat,chiar am incercat.Am adormit aproximativ 2 ore.M-am trezit brusc,speriata,agitata.N-a fost cosmar.A fost realitate.Nu am visat urat,nici macar nu-mi amintesc sa fi visat ceva...Mi-a iesit partial-Ideea de a scapa de gandul meu pe care-l ocolesc.Il ignor.Am sa-ti spun "vocea mea interioara."Asta va fi numele tau de acum.Asadar,am evitat vocea interioara.Mi-am gasit activitati,preocupari,unele false,dar atata timp cat functioneaza,nu conteaza.Acum nu au mai functionat.Doare.Inca.Ziceau ca durerea se diminueaza.Cand?
Ar trebui sa scriu un cantec.Despre vocea mea interioara.Nu-ti uit chipul.Oricum eu retin cam toate chipurile.Mai putin al meu.I have my days.
Dar nu scap mereu de caseta cu vocea mea interioara.Se deruleaza mereu acolo.La momentele alea.Uneori exagereaza.Ca azi.Sa ma trezeasca din somn pentru asta?deja e exagerare.
N-ai sa stii niciodata.Nici n-ai sa simti niciodata asta.Ma rog sa nu simti niciodata asta.Mi-a fost luat drogul...si e inca in sange.A ajuns sa doara fizic deja.Si astept sa treaca.Apelez la toate mijloacele sa inlesnesc trecerea.Chasing cars.Messed up.Broken up.FUCKED UP SHIT!
I don`t need you like them moon needs the sun to shine!!!!Nu pot pur si simplu sa merg inainte,de ce mereu trebuie sa-mi intorc capul spre ce-a fost?nimeni n-a zis ca va fi usor,dar speram ca odata ce bucatile sunt rupte,sa nu mai doara asa.Sa nu-mi lipsesti ca si cand ai fi fost mereu aici.Nu ai fost.Sa nu te vreau ca pe perechea favorita de jeans.Ca pe ultimul cent.Ca pe ultimul cuvant.Mai rau.Sa darame cineva caramizile din capatul tunelului.Pentru ca nu vad nicio luminita.Cat sa ma tot descarc?Doare pana la ultima celula.Plictisita deja de starea asta.Resemnata,recunosc.Dar mai am momente.They come and go.Like the voices in my head.
Gata,merg sa ma uit la un film sa adorm.Boogie man a plecat,voi incerca sa dorm linistita.

Nu mai sunt ce-am fost.Ignorati asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu