joi, 21 ianuarie 2010

revelatie


`na seara.incep prin a spune ca MB e idiot.chiar e.
astea fiind spuse,i want a new life,and a new identity.or at least go away for a while.it would improve my ...visions about life,that are pretty dark right now.and my health...mental health.nu suport conceptia asta ca banii nu aduc fericirea.hell,daca eu as avea bani pe cuvantul meu de onoare,as fi" cea mai fericita fata din lume"gen filmu acela romanesc,la care nu am avut rabdare sa ma uit lunile trecute.cum..cum e oare sa nu-ti pui problema banilor?in nimic?waw,vreau sa merg in cancun..hmm...nu am bani.cum e ...sa fie oare plictisitor sa nu avem atatea griji?singura grija ar fi...stiu eu..sa fii fericit,sa fii cu cineva ce sa te faca fericit.acum,don`t get me wrong,nu vreau sa insinuesc ca fara bani nu poti fi fericit.poti,doar ca esti mereu intrerupt de alte greutati de care poate te-ai scapa daca nu ai mai duce grija $-lor.
degeaba.in stadiul de acum,am indoiesc ca lucrurile vor avansa.Cel mai probabil din rau in mai rau.oamenii distrug oameni.si incepe sa le placa.

2 comentarii:

  1. Da sa stii Mircea Badea chiar e prost...
    in legatura cu ceea ce ai scris despre "a new life" da asa e ...fiecare dintre noi ajunge la un moment cand vrea sa inceapa un nou capitol al aventurii, al cunoasterii ...dar nu stie incotro sa o apuce...vrem sa ne gasim un refugiu in ceva...
    iar banii nu aduc fericirea..dar o intretin ! cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere