joi, 21 ianuarie 2010

eu

sunt o fire doarte dilematica.
nu pot tine pasul cu mine uneori...deseori...de cele mai multe ori...ok,mereu,happy?!
ambitioasa?cine ma cunoaste stie asta.sunt.cand vreau.sunt rea.sunt sarcastica.plictisita.neinteresata.confuza.
vreau sa redevin prietena cu mine.me,myself,and i.
eram prietene nedespartite.cand iti faci un prieten nou,apari si asteptari.nescrise.nu sunt o fire prea sociabila.amabila da.dar nu am interesul sa intretin o discutie,pentru ca nu ma intereseaza.as vrea sa-mi pese,chiar as vrea.de aia,tre sa redefinesc granitele caracterului meu.sa-mi impun noi principii.sa ma schimb.tind mereu sa ma schimb doar in bine,rar imi iese.a mentine sau a forma o prietenie este o arta cred.pe care n-o stapanesc!
i wanna focuse on myself this year.and become my best friend.
am mai realizat o chestie.ziua e scurta.atat de scurta.bine,si eu ma trezesc tarziu de la o vreme,dar totusi,daca m-as trezi devreme,tot as considera ca ziua e scurta.vreau cafeaua dimineata,nu la amiaza,vreau mirosul diminetii,aerul fresh,vreau sa apuc trezirea pasarelelor.sa vad traficul pe geam,agitatia la ore de varf....nu vreau sa cresc.vreau mereu sa ma gandesc la"cand o sa fiu mare!"...si simt ca ma apropii de: this is it.esti mare,adult.asuma-ti responsabilitati.de ce?!! de ce eu?sunt mica.prea mica.
fac o salata de cuvinte,fraze,idei aici.stiu.
Lucrurile sunt mai simple decat par, atunci cand ne chinuim sa intelegem de ce unele lucruri se intampla, raspunsul e chiar in fata, ne baga degetele in ochi dar nu vrem sa il acceptam.
sunt dificila.azi mi-a zis o persoana ca sunt ciudata.n-am contrazis-o. perfect is boring.

chiar incerc,oameni buni.imi testez limitele.le imping.sa devin mai buna.
macar gandul ca vreau sa ma imbunatatesc e un pas inainte nu?asta in loc de un sut in fund,vorba aia..
vreau sa ajung sa apreciez detaliile...buburuzele.un zambet.o vorba frumoasa.fiecare detaliu, de la roua de dimineata, pana la cusaturile hainelor. Ati observat vreodata cum fiecare fir sta strans legat de altul? Pana si ata poate sa stea unita, un simplu obiect, si noi oamenii, fiinte superioare nu putem.

Un comentariu:

  1. Ziua este foarte scurta iarna, prea scurtaaa..
    Vara mi se par putin mai lungi zilele..

    RăspundețiȘtergere