joi, 21 ianuarie 2010

reminder

hai,stiu,pe blog trebuie sa fii spontan,sa scrii chestii ce-ti vin pe moment,sa scrii din inima.sunt o fire principiala.sunt o fire spontana.tocmai din spontaneitatea aceea a izvorat ideea de a-mi incresta aici,in postarea asta niste ...guideline-uri despre ce intentionez sa scriu in viitor,tocmai pt ca nu apuc mereu,si nu as vrea sa ratez anumite subiecte din lene de a le nota.
:
vicii...
o zi din viata mea...
tu...
new years resolutions...
discriminare
music,is the nickname of life...to be continued,cuz i have to help a friend,aparent e o urgenta,fac pariu ,si-a rupt o unghie.nu putem sa-i omoram,nu,asa ca traim cu ei si ii iubim!!!

2 comentarii:

  1. oare am citit eu bine?
    unui prieten i s-a rupt o unghie????
    cred ca ai vrut sa zici prietena.
    sfatul meu...nu te mai grabi cand scrii pe blog pt ca uite ce confuzii se creeaza.
    peace

    RăspundețiȘtergere