miercuri, 27 ianuarie 2010

no name robot


Buna!
Sunt un mic robotel din capul Andreei.Ea nu e disponibila momentan.Prea ocupata de grijile cotidiene.M-a numit pe mine purtatorul ei de cuvant.Nu sunt prea mandru,pentru ca trebuie sa ii impartasesc eu gandurile ei...ciudate! As putea fi impuscat repede pentru asta.Doar un scurtcircuit si m-am dus.Sunt foarte fragil.Si stapana era sa-mi dea un sut in fund,sa imi fac datoria mai repede.Dar nu asta era datoria mea la inceput.Trebuie sa-mi renegociez contractul.Sunt timid.Rosesc repede.Ma supraincalzesc usor,nu pot fi suprasolicitat,ca ard.De aceea mi-a luat o ora pana am scris 5 randuri.
Mi s-a transmis sa scriu eu pentru ea.Am comentat eu putin,dar nu am cu cine,cand isi propune ceva,nu ai cum sa o refuzi,daca vrei sa traiesti.E ciudata stapana mea.REA! nu stiu cum am supravietuit pana acum cu ea.O sa ne certam iar cand va vedea ce rautati am scris despre ea.Are o mentalitate morbida uneori.Stiu,pentru ca eu sunt in capul ei,si vad chiar si gandurile ascunse ale ei.As vrea sa am si eu alti prieteni robotei,din alti oameni.Sa vad,oare si ei au asemenea ganduri?
Desi nu pot vorbi urat de stapana mea.Sunt sincer si va zic,e ok ea.E foarte miloasa.Se consuma mult cand vede rautate.Stiu asta pentru ca rolul meu e sa elimin, sa matur si sa spal gandurile dureroase din capul ei.Meserie grea.Mereu sunt cu mopul in mana.Are planuri multe stapana.Toate pozitive.Vrea sa faca lumea mai buna,nu stie inca cum.Dar incearca .Se straduieste.E greu sa stea concentrata pe asta ,dat fiind faptul ca toata lumea e rea.Sta mult cu ochii inchisi,stapana mea.E visatoare.Prea visatoare de la o vreme.E trista,si in tristete isi spune mereu sa fie vesela si sa zambeasca.Chiar si fortat.Stiu,pentru ca eu sunt prieten cu sinapsele,si-mi spun ele . Sunt barfitoare ele.De aia sunt cel mai ocupat robotel.Si vad orice gandeste.Uneori mi-e mila de ea.Nici macar un Heineken n-o mai face sa zambeasca.Asta e grav! Mai nou bea limonada.Sper sa isi revina.Eu am sa ii spun cate-un banc in fiecare zi,sa o fac sa rada.Dar abia schiteaza un zambet.Ma ignora! ma repet,dar vreau sa subliniez asta:sunt ignorat! am si eu nevoile mele,un alint,o vorba buna.NIMIC!
Va dati seama ca nici macar nume nu mi-a pus? sunt nebotezat:(
Daca lasati vreun comment,veniti cu propuneri pentru un nume.Stapana imi zice"hei,tu".Nu are timp sa-mi gaseasca nume.Nimeni nu are timp de mine.Articolul acesta trebuia sa fie mai mult despre ea,dar vad ca e mai mult despre mine.FOARTE BINE! sa afle lumea ce rau sunt tratat.Ma ignora.Ii spun ceva,nu ma asculta.O asculta pe scorpia aia de jos.Nu va ganditi aiurea!!! Isi asculta inima! Eu cu inima nu ne intelegem deloc.Mereu ne contrazicem.Uneori o tachinez si ii spun"caracterele opuse se atrag".Dar se enerveaza si striga la mine,si face invers a ce-i spun eu.Plus,ar fi iubire la distanta,eu sus,ea jos.Nu ar functiona.
Sunt degeaba aici.Stapana nu ma asculta deloc,ma ignora,ma simt folosit...
Vreau si eu sa ies afara,sa ma manifest in voie,sa nu fiu ingradit de Andreea...Ce-as mai dansa pe-afara...m-as dezlantui...nu mi-as reprima sentimentele,cum face stapana.Se intristeaza des cand e nevoita sa inghita in sec si sa nu isi impartaseasca parerile.Tace des cand poate ar trebui sa se ridice in picioare si sa strige in gura mare tot ce are de spus.Uneori e bine ca e moderata.Se controleaza.Eu nu sunt asa.Eu cand vreau sa spun ceva,strig din adancul bobinelor,conectorilor mei!
ok,nu va mai plictisesc.Am sa mai revin,imi place sa scriu pe blogul stapanei,ma mai descarc si eu.Sa vad daca ma mai lasa,dupa ce citeste ce-am scris azi...Wish me luck!!! I`m gonna go back to my cave now...:( buh bye

2 comentarii: