luni, 25 ianuarie 2010

10 minuni si-o intamplare ciudata


Am inceput vreo 10 texte.Idei diferite.Delete.Scriam juma de pagina,stergeam.Nu iese nimic azi.Am fost foarte binedispusa.M-am trezit la ora 7 dimineata,ca tot omu`,si am apucat sa vad ora de varf!!!! imi doream de mult s-o prind iar.Fara sa am vreun plan anume.Mi-am luat ziar,sa caut locuri de munca.Si app,ce program are vanzatoarea de la chioscul de ziare...deschide pe la vreo 9...de la 10:00 pana la 11 fara un sfert are pauza de masa,iar chioscul de ziare este inchis pe la ora 13.Cel tarziu.Stiu pentru ca deseori ma trezesc tarziu si vreau sa imi cumpar vreo integrama,sau ziar.Crezi ca ai de unde?Trebuie sa merg un km pana la urmatorul chiosc..Azi am nimerit sa cobor dupa ziar la ora 10:20...mi-era lene sa revin,am zis sa astept...muream de frig,si fredonam nirvana-come as you are(ma refeream la vanzatoare,sa vina odataaaaaaa!)
As vrea si eu asemenea program! de munca.As avea acces la toate informatiile,printre sutele de kg de hartie reciclabila...:) timp sa citesc as avea.As fi cea mai documentata!
Oricum,am fost harnica azi,am spalat in sfarsit geamurile din bucatarie,abia se mai vedea afara:)) iar acum..."it`s like no window at all!!!!!"
Am multe de indeplinit in 2010! mi-am facut plan.Lista.In my head,ofcourse,dar sunt stricte,limitate si serioase! nu multe,sa pot sa le fac fata.Sper sa le indeplinesc.E primul an in care imi propun ceva serios.Si am sa fiu mai buna.Mai toleranta(cica musai)nu ca as vrea eu,dar ma obliga karma.
Nu prea am noutati momentan,nici nu am spus nimic interesant in postarea asta,dar decat sa sterg iar,mai bine dau enter :D

Un comentariu:

  1. -Bine o zis cine o zis cand o zis ce o zis!
    -Da ce-o zis ma?
    -De unde vrei sa stiu, ca doar nu am zis eu.
    :P

    RăspundețiȘtergere