vineri, 22 ianuarie 2010

speechless


Ati patit de cateva ori cred.Sa fiti speechless.
Eu patesc tot mai des.Patesc si cand merg doar la magazin si-mi cumpar ceva.Nu am replica,nici macar pt amabilitatea vanzatoarei.Si toti cei ce ma cunosc stiu ca e foarte greu sa nu am eu replica,adica,totusi!!!Am mereu a back-up line.Dar mai nou..poate murmur ceva,in niciun caz o replica!
Nu pot da vina pe ceva anume.As vrea sa pot da vina pe tine,dar nu merge asa.As minti.S-a schimbat ceva in mine,odata cu schimbarea lumii.Pentru ca trebuie sa recunoastem,lumea s-a schimbat mult de un timp.Tot incerc sa culeg pe bucati din mine,cele pe care le tin minte.Cele vesele.Bucatile bune.Nu e vina mea.Nici a ta.Nici a lor.Poate ar trebui sa renunt sa dau vina pe ceva,poate asa a fost sa fie.Vina nimanui.E mai greu sa nu ai pe cine da vina.asta e THE PUNCH LINE! Pentru ca vine simplu cand zici: da,el e vinovat,sau...eu sunt vinovata.stii sursa de unde trebuie sa repari ceva.Dar cand deja NIMENI nu e vinovat,e mai greu.Ce faci,unde schimbi,de unde incepi?
Daca ma gandesc mult,poate as gasi motivele pentru care sunt speechless.Nu am nimic interesant de zis,deci tac.Mi-am ridicat standardele la replici interesante,asa ca e tot mai greu sa gasesc o replica potrivita,drept urmare prefer sa tac.Ce e de zis?: "Waw,ce pisicuta dragutza"(urasc pisicile)...sau Ce mai fac ai tai?(don`t quite give a shit)
Incepe sa ma deranjeze gandul sa fiu amabila doar pentru ca asa se cuvine.Sau pentru ca-mi sopteste tati: "Fii si tu amabila,dau un suc" (wtf...)

N-am nimic interesant de zis,tac.Multi ar trebui sa faca asta.Aproape nimeni n-o face.Observ in jurul meu tot felul de replici,intrebari,raspunsuri,observatii pe care nu le-as spune nimanui niciodata.Restul o fac.Nu e vorba despre a fi sincera.OOOO,sunt sincera! E vorba doar de gandul ca nu are rost sa zic ceva,pentru ca nu as schimba nimic.


RAISE A GLASS TO MEND ALL THE BROKEN HEARTS OF ALL MY WRECKED UP FRIENDS!

3 comentarii:

  1. matthew perry, still inspiring:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine zis. Cam asa sunt si eu.. cand n-am nimic de zis tac. Se mai intampla uneori sa vreau sa dau o replica, dar stau putin si mai analizez odata ce vreau sa zic, apoi tac.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello. Mi-ar placea sa mai tinem legatura, daca vrei.. uite id-ul meu: bekk_claudiu@yahoo.com

    btw: imi place cum scri, am sa mai revin :)

    RăspundețiȘtergere