vineri, 22 ianuarie 2010

smell the winter




Neatza!!!!
...Ma rog,nu chiar,dar eu acum m-am trezit.Si am baut o ceasca imensa de cafea.Nu mai ninge...dar afara tot miroase a iarna. A frig.Ger.Call it whatever you like.Te tenteaza sa stai undeva la munte,semineu,stiti voi,sa fie cald,pentru ca tocmai ati venit de la o bataie cu bulgari. Dar nu e cazul meu,pentru ca normal,trebuie sa fiu in sesiune in perioada asta a anului,si sa stau cuminte sa invat.
Am multe chestii de pus la punct in perioada asta.Foarte multe chestii de rezolvat.Treburi de terminat.Altele de inceput.
Da.Iarna e categoric anotimpul meu preferat.Toate seamana intre ele,mai putin iarna.Ea are zapada! Care anotimp mai are zapada,ha?!!!!HAAA?! Sa ninga ca-n povesti,sa am obrajii rosii,sa te intinzi dupa turturi pe la stresinile caselor(am facut asta zilele trecute,un copil se chinuia sa ia un turture,dar nu ajungea la el.I l-am dat eu. Bineinteles,dupa aia a aruncat cu el dupa mine,dar sa trecem peste)
Ce poate fi mai frumos decat sa vezi copaci incarcati de nea? Sa fii nevoit sa mai inchizi ochii ,ca te dor de acel alb orbitor?sa calci cu grija peste tot,ca altfel cazi.Sa vezi in jur masini,copaci,magazine,case in alb,si sa calci pe zapada aia pufoasa,pe care uitam sa o apreciem,o calcam in picioare grabiti de griji cotidiene,uitam sa ne uitam in sus la fulgii ce danseaza si incearca sa se faca remarcati.Uitam multe cand crestem...Uitam sa zambim natural,totul e doar un zambet de complezenta,aceeasi schita de fiecare data.Uitam care e sunetul unui ras natural.
De ce abuzam de serviabilitate,cand oricum facem doar rau? Doar sa stim ca ranim intr-un fel mai amabil? Doare mai putin asa? Daca ucidem naturaletea discutiei?NU. La fel doare.
Murim daca suntem sinceri.
I`d give a penny for your thoughts...Am ajuns sa-mi fie frica sa-mi doresc sa citesc gandurile oamenilor. M-as ingrozi.
Deci,ideea finala e ca iarna e foarte frumos.Apreciati-o!




Un comentariu:

  1. pacat ca nu tine prea mult iarna asta.
    de fapt poate ca daca ar tine mai mult nu am aprecia-o atat de mult. cine stie

    RăspundețiȘtergere